Igår

...... Skrivet: 2009-07-05 | Klockan: 10:59:58
Igår lekte jag med André. Vi vandrade runt på stadens gator och snackade skit och tog en del bilder.
Tanken var ju att André skulle fota mig till min nya header som kommer inom kort. Men så mycket bilder blev det inte riktigt. Vi har nog för mycket att prata om, eftersom att vi bara stannade två gånger för att ta bilder.

Dessutom stannade vi två gånger för en mindre fika.

Men några bilder blev det i alla fall. Får ju hoppas på att några blir lite bra, jag är inte bra på att vara modell, verkligen inte. Så jag lägger hela min tro och mitt hopp om några bra bilder i händerna på min fotograf - André.

De ställena som vi stannade och fotade på var i hamnen och muren vid kärnan. Vid hamnen så blåste det som attan och jag blev smått förblindad av mitt hår. Senare när vi hamnade där uppe vid kärnan så var det en liten små äcklig gubbe som fick för sig att han skulle följa efter oss. När man tittade bak på honom så log han med hela ansiktet och studerade en uppifrån och ner. Det var ganska räligt.

När vi sedan gick till en mindre balkong så gick den lille gubben efter men han höll sig på avstånd. När vi bestämde oss för att gå därifrån så gick han efter oss fortfarande. Men när vi sedan svängde in till trappan så fortsatte han att gå framåt.

I det stora hela hade vi jättetrevligt. Får vi göra om någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback