Schema

...... Skrivet: 2009-07-04 | Klockan: 19:15:21
Hehe, jag börjar bli dålig på detta!

Men det är ju så grymt varmt och dessutom jobbar jag nästan varannan dag. Efter att man har jobbat så är man inte precis supersugen på att blogga! Sedan kan jag inte heller blogga med hjälp av telefonen heller eftersom att min mms funktion funkar inte! (hjälp?)

Nästa vecka kommer även drabbas lite om inte mycket eftersom att mitt schema är fullt till nästan bristnings gränsen!

Måndag: Frisör 14.00, ev. träffa folk

Tisdag: Jobba från 07.00 - 11.00, åka och bada direkt efter, sen på bio 18.30

Onsdag: Massage 11.00 Jobba 17.00-20.15

Torsdag: Liseberg!

Fredag: Träffa kusiner

Lördag: Time to breath

Söndag: Jobba 13.00 - 19.15

Puh! Ska se om jag kan få igång min mms funktion så jag kan blogga med telefonen

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Du får gå in på din operatörs hemsida så är där sånt du kan beställa inställningar till exempel mms internet och så vidare, så skriver du in ditt nummer och vilken modell på telefon du har så skicks inställningarna och ställer in sig automatiskt på din mobil

...Skrivet: 2009-07-05 | Klockan: 03:19:24
URL: http://klingkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback