Klädbekymmer

...... Skrivet: 2009-07-21 | Klockan: 09:03:55
Godmorgon. återigen så skiner solen utanför mitt fönster. Det gjorde det igår också, men ändå så resulterade det i att det ösregnade hela dagen. Ingen chans att sola där alltså, förhoppningsvis går det bättre idag.

Ni kommer ihåg kläderna jag beställde? Eftersom att jag beställde det från H&M så brukar ju deras leveranstid vara ganska kort och brukar komma veckan efter man har beställt. Därför gick jag in och kollade (man kan ju följa sin beställning) om det hade packats ännu. Då står det: - Försening, tyvärr. Ny tid v.31.

"Va?!  Hur kan det vara försenat när jag beställde det dagen innan? Nu hinner jag inte få det innan jag åker!"
Ungefär sådär skrek jag i mitt huvud. Blev så irriterad att jag gick runt och mumlade för mig själv. Mamma ringde till kundservice och pratade med någon liten gubbe, som förklarade "att eftersom ni gjorde er beställning en söndag - och det är ju veckobyte då, hamnade den på nästa vecka".

Så snäll som han var så lade han min beställning först i kön! Så nu när jag gick in för att kolla min beställning så stod det att det packades igår!!

Vilken tur man kan ha! Ibland så hjälper det att klaga och få sin röst hörd!
 

Kommentarer
Skrivet av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh piller jobbigt. Jag har plåster jag :P hiih.

Det första jag gör på morgonen är att kolla vad klockan är. Sen direkt in på toaletten och kissa och sen in i duschen.

Allt bra med dig idag?

...Skrivet: 2009-07-21 | Klockan: 11:27:01
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback