Tisdagen 28 Juli 2oo9

...... Skrivet: 2009-07-28 | Klockan: 07:32:24
Jag hann aldrig städa mitt rum igår. Min yngsta syster fick nämligen feber igår som har hållt i sig och detn gick så illa att hon kräktes i natt. Just nu ligger hon bredvid mig och sover i soffan tillsammans med katten. Ganska söta är dom :)
Nu gäller det bara att jag ska hålla mig frisk också, annars får jag nog inte komma hem igen om jag har "svininfluensan". Hehe.

Detta måste göras innan jag åker!

• Städa

• Gå igenom packningen

• Handla det sista

• Fixa naglarna

HÅLLA SIG FRISK!

Ja, det är inte mycket kvar. Snart sitter man väl på ett plan och tråkar ihjäl. Dessutom så måste mitt paket komma idag! MÅste måste måste! Annars blir det mycket att handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback