Snabbt och lätt!

...... Skrivet: 2009-07-26 | Klockan: 14:31:48
Hejsan hejsan!

Anledning till väldigt dåligt med inlägg är för att jag inte har varit hemma. Igår blev jag hämtad av mina föräldrar och vi gick ner en sväng på festivalen, vilken jag inte var jätteimponerad av. Man bygger väl upp en del förväntningar och därför blir man väl en aning besviken.

När vi hade varit där i någon timme så var det dags att åka hem. Vi var alla ganska trötta på folkträngslen och började gå mot bilen. Jag ringde upp Erik och frågade om vi skulle hämta upp honom, vilket vi senare gjorde. 

Hemma, så kollade vi på full frys. Sedan kollade jag och Erik på någon jättekonstig film (beskrivning kommer senare) innan vi somnade. 


Det får bli lite kort och snabbt nu, eftersom att jag ska laga mat! Tjing! 

Någon som kan gissa vad jag ska laga? Ledtråd; Kyckling och tortillabröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback