Sista jobbdagen + festival

...... Skrivet: 2009-07-24 | Klockan: 09:35:22
Idag är min sista jobbdag innan semestern. Tjoho. Sen är det inte heller många dagar kvar tills vi åker till Spanien ( åker 29/7 ) DubbelTjoho. Idag är det jag som stänger igen vilket innebär att jag inte kommer få se någon festival idag heller.

Men det gör inte mig speciellt mycket. Ärligt talat vet jag inte om jag är sådär jättesugen på att gå. Tycker att det är ganska trevligt att gå och titta i alla små stånd som har slagits upp på gatorna fulla med krimskrams. Även om det är väldigt sällan jag köper någonting på festivaler så är det ändå något som jag tycker om att göra. Dessutom är det ju en bra ursäkt att få spändera lite tid med vänner man inte sätt på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback