Nya kläder

...... Skrivet: 2009-07-20 | Klockan: 10:04:51
Igår beställde jag lite nya kläder som jag ska ha med till Spanien. Eftersom att temperaturen ligger runt 25-30 grader där så passar inte riktigt min nuvarande garderob till det klimatet.

Det var nämligen så att jag nästintill alltid hade samma typ av kläder på mig (fram tills nu), då jag nästan alltid hade jeans, ett linne och en tjocktröja. Dessutom var det alltid samma färg, svart och ibland rosa.

Svart är kanske inte den bästa färgen man kan tänka sig, eftersom att ett svart plagg suger åt sig värme. Det kan ju också vara skönt, men i Spanien står solen på ett helt annat ställe och värmer på ett annat sätt, så att ha svart på sig kan vara lika med döden. I alla fall om jag ska tro på min bror och pappa.
 Kläderna köptes på h&m

Så detta köpte jag:                                                                                        
En bikini (den gula som jag har lagt upp här innan)                          
♣ Turkosa trikå shorts                                                                                  
♣ Linne med turost mönster                                                                       
♣ En vit klänning                                                                                             

 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

sv: hahah trore eller ej men jag brukar också drömma det

...Skrivet: 2009-07-20 | Klockan: 10:27:49
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vad göru:D

...Skrivet: 2009-07-20 | Klockan: 11:06:53
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback