Naglar = Fräscht

...... Skrivet: 2009-07-28 | Klockan: 14:41:41
Kl 16.00 ska jag ner till stan och fixa mina naglar. Det var år och dagar sen jag gjorde det sist, tror att det var så längesen att jag gick i slutet av sexan/ början av sjuan. Då hade jag gjort det en 8 - 9 gånger innan, eftersom att mammas jobbekompis utbildade sig till "nagelbyggare" och då fick vi göra det billigare. Nice om något.


Så idag har jag något att se fram emot. Snygga, fräscha och vackra naglar. Vad ger ett bra första intryck om inte välvårdade naglar. Även om man inte har råd att lägga ut runt 500kr i månaden på att göra vid sina naglar så kan man ju faktiskt ordna det själv.
Lite nagelack och en fil har ju aldrig skadat någon. Dessutom behöver man inte ha långa naglar och det är ganska svårt att ha det naturligt (dom knäcks ju så lätt), så man kan ju ha korta och dom kan vara snygga ändå, bara man sköter det ordentligt.


Dessutom, vad kan höja självförtroendet om inte snygga naglar?



Det finns många sätt man kan göra ett bra första intryck på, har du något bra tips du kan dela med dig av?

Ska passa på när jag ändå är i stan att köpa en ny bikin/topp!

Kommentarer
Skrivet av: linnea

Kommer ihåg när du alltid hade sånna coola fixade naglar i 6an och 7an

...Skrivet: 2009-07-28 | Klockan: 18:59:25
URL: http://klingkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback