Min vecka + inköpslista

...... Skrivet: 2009-07-13 | Klockan: 08:28:41
Måndag: Det händer minimalt med grejer, om något alls,
Eventuellt något besök hos älsklingen.

Tisdag: Jobb 07.00 - 11.00
Se Eva Rydberg kl 19.30, pappa och bror kommer hem

Onsdag: Inget planerat -
Harry Potter och Halvblodsprinsen har premiär

Torsdag: Jobb 13.00 - 20.15

Fredag: Inget planerat

Lördag: Jobb 13.00 - 19.15 -
Älsklingen åker till Blekinge

Söndag: Inget planerat.


Dessutom behöver jag tänka ut om jag eventuellt behöver köpa något innan jag åker till Spanien. Detta har jag kommit på hitintills:

◊ Bikini - en eller fler             ◊ Solskyddskräm

◊ Nya underkläder                 ◊ Ett större minneskort till kameran

◊ Ny bok

◊ Klänningar och tunikor          Har jag missat något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback