Göra naglar själv?

...... Skrivet: 2009-07-21 | Klockan: 13:57:14
Jag har ju tjatat om att jag ska gå och få mina naglar gjorda. Men det känns inte riktigt som om det kommer bli av och det känns som om man bara slänger bort en massa pengar ( även om det är värt det ).
Därför tänkte jag att det kanske skulle vara bättre att göra egna naglar, dessutom skulle det bli mycket biligare. Vill heller inte köpa sådana med färdigt mönster som man kan köpa av märket Depend. Eftersom att det är döden att få bort limmet från naglarna efteråt och de trillar av hela tiden.


 Någon som vet vart man kan köpa sådana tippar som dom sätter på när man gör naglar hos en utbildad? Vad kostar dom och är det värt pengarna?

Kommentarer
Skrivet av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jaha så bra:P händer idag då?

...Skrivet: 2009-07-21 | Klockan: 14:07:10
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback