Godmorgon

...... Skrivet: 2009-07-16 | Klockan: 08:11:25

Nu har jag inte så mycket att skriva precis, vaknade för en kort stund sen så det har inte hunnit hända så mycket än. Tror inte att det kommer bli så mycket skrivande ändå eftersom att jag ska jobba från 13.00 och framåt.  

Det är lite tråkigt att behöva jobba en sådan här fin dag, men om man ser det från den ljusa sidan så har jag bara 4 dagar kvar att jobba innan semestern och man får ju pengar. Efter semestern så ska jag jobba 4 dagar till, vilket jag har smått ångest över, (känns som om jag knappt kommer hinna av någon konstig anledning) sedan efter det så börjar skolan.

Måste erkänna att jag faktiskt längtar lite, för det känns som om nu är det min nivå man ska plugga på och nu är det ämnen som jag är intresserad av som kommer göra det mycket lättare att plugga och få ett bättre betyg! 20 augusti smäller det, så vi tar mer om det då - eller någon dag innan.

Nu ska jag äta frukost - innan magen protesterar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback