Detta inlägg saknar rubrik

...... Skrivet: 2009-07-18 | Klockan: 09:27:53
Idag är ännu en jobbedag. Känns trist och segt och vill hellre stanna hemma och tjuta "jag vill inte!". Men så funkar det inte, man får jobba ändå. Jag får ju inte jobba mindre bara för att jag inte vill.

Idag kanske det blir mer uppdateringar, även om jag jobbar 13.00-20.15, så kommer jag mest troligt inte att åka någonstans efter att jag har slutat. Idag sticker nämligen Erik till blekinge. Alltså har jag ingenstans att åka utan får sitta hemma och tråka ensam. Självklart är det så att jag är ganska mycket ledig nästa vecka (jobbar tors & fre, sen semester) när han inte är hemma! Supertråkigt, vad ska man hitta på då? André har redan anmält sig som underhåll någon dag. Men honom kan man ju inte snylta på hur länge som helst. Så jag får nig underhålla mig själv ett tag. Alltså, många blogg inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback