Dagens fånighet

...... Skrivet: 2009-07-08 | Klockan: 14:14:11
Sitter här och små ler för mig själv. Varför undrar ni?
Det är nämligen så att det är en liten tjej som gick i min förre detta klass som har lite små problem med mig.
Hon har nämligen varit innne lite och tittat på mina bilder på bilddagboken då och då. Så kollade jag lite på hennes. Vi skrev ingen ting elak till varandra eller något. Bara kollade varandras bilder.

Sen tycker hon helt plötsligt att jag inte ska få göra det längre och frågar varför jag kollar hennes bilder och varför jag inte lägger till henne som vän istället. Jag svarar att jag inte ser någon nödvändighet i det, jag kan ju se hennes bilder ändå. Det tänker inte hon acceptera. Så nu har hon "blockerat" mig eller vad det nu heter.

Hon har alltså hittat på en anledning för att inte tycka om mig osv. Eller så kanske hon har fått en anledning av någon annan. Känns så löjligt.

Gör något av din tid istället för att hitta på skit om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback